iphone ipad ipod serwis naprawa Strona glowna Zaufali nam Oferta uslug serwisowych Dzial kontaktowy - dojazd, kontakt, email Galeria zdjec O firmie iClinic Dzial wsparcia technicznego
iPhone | iPod | iPod Touch | iPad | Macintosh
Naprawa iPod:

Krok 1. Jaki to iPod ?

Generacji i rodzajów iPod'ów jest wiele - zazwyczaj każda wersja różni się od poprzedniej drobnym szczegółem - jednak żeby mieć pewność z czym mamy do czynienia - polecamy następującą metodę sprawdzenia modelu/generacji Twojego iPod'a:

  • Odczytaj Numer seryjny Twojego iPoda - znajdziesz go na tylniej obudowie iPod'a bądź w samym urządzeniu w dziale Ustawienia -> Informacje
  • Wprowadź ostatnie 3 znaki Numeru Seryjnego do tego pola i naciśnij SPRAWDŹ :



    ipod nano 7g serwis naprawa iphone ipod macbook serwis naprawa iphone ipod macbook serwis naprawa iphone ipod macbook



    Krok 2. Co się stało z Twoim iPod'em ?

    Uszkodzenie programowe - nieudana aktualizacja/odtwarzanie ustawień fabrycznych, niepoprawna synchronizacja, nierozpoznawanie iPod'a przez komputer, odzyskanie danych z dysku, wyzerowanie iPod'a uniemożliwiające odzyskania danych przez kolejnych użytkowników.

    Uszkodzenie mechaniczne:

  • Ekran LCD - pęknięcie / 'rozlanie' / martwe piksele
  • Szybka - pęknięcie / nadłamanie / zarysowanie
  • Warstwa dotykowa (iPod Nano 6G / 7G)
  • Zalanie, styczność z cieczą
  • Port słuchawkowy np. brak dzwięku w jednym kanale słuchawkowym
  • Głośnik
  • Mikrofon
  • Dysk twardy np. 'Sad face', 'X', głośny odczyt z dysku / nieudane zapisy danych
  • Przyciski : Aktywności (Power), Hold, Strona główna (home), pogłaśniania/ściszania
  • Click wheel
  • Obudowa tylnia - przykład w galerii
  • Obudowa przednia
  • Konektor dolny, port ładujacy

    Krok 3. Pacjent trafia do iClinic, dostarczony osobiście bądź wysyłkowo.

    1. Kontakt telefoniczny/emailowy z serwisem, oszacowanie kosztów naprawy
    2. Przyjęcie urządzenia, sporzadzenie dokumentu potwierdzającego przyjęcie urządzenia, wydanie nr zlecenia do późniejszego monitorowania na stronie.
    3. Diagnoza wstępna, naprawa, diagnoza końcowa.
    4. Oddanie urządzenia (i ogrom nieskrywanej radości zadowolonego klienta:).