Powyższa grafika powinna być pomocna w celu określenia modelu. Należy pamiętać, że iPod Touch 2G oraz iPod Touch 3G są wizualnie praktycznie identyczne. iPod Touch 4G wyróżnia się tym, że posiada kamerkę oraz występuje w opcji kolorystycznej z białym przednim panelem. W przypadku niepewności należy spojrzeć na tylnią obudowę urządzenia i odczytać model, który znajduje się wśród "drobnego maczku" pod napisem z pojemnością. Istnieje również model iPod Touch 5G, który występuje w różnych opcjach kolorystycznych (zdjęcie poniżej).
Możesz też wprowadzić ostatnie 3 znaki Numeru Seryjnego twojego iPoda Touch (znajdziesz go na tylniej obudowie iPod'a bądź w samym urządzeniu w Ustawieniach) do tego pola i nacisnąć opcję SPRAWDŹ:
W razie niepewności proszę się skontaktować z naszym serwisem.
Krok 2. Co się stało z Twoim iPod'em Touch?
Wymaga ulepszenia bądź naprawy oprogramowania- urządzenie znajduje się w trybie odtwarzania ("kabel z płytką"), wymagane jest odblokowanie | aktywacja i wgranie dodatkowych aplikacji m.in. iPod Touch jako dysk przenośny, przeglądanie dokumentów typu .pdf, .doc, .xls
Moduł WiFi (wyszarzała opcje "WiFi", gubi zasięg WiFi, widzi sieć ale się nie łączy)
Aparat, Kamera
Głośnik zewnętrzny
Mikrofon
Płyta główna
Port słuchawkowy np. brak dzwięku w jednym kanale słuchawkowym
Przyciski : Aktywności (Power), Strona główna (home), pogłaśniania/ściszania
Obudowa tylnia
Ramka wokół szyby
Bateria
Konektor dolny, port ładujący
Naturalnie, nie wymagamy od Państwa specjalistycznego określenia uszkodzonego elementu - sami to jednoznacznie ustalimy (zazwyczaj nawet w trakcie w rozmowy telefonicznej). Chcemy tylko zakomunikować, że jesteśmy w stanie wymienić każdy element zarówno w iPod Touch 4G, iPod Touch 3G, iPod Touch 2g oraz iPod Touch 1G.
Krok 3. Pacjent trafia do iClinic, dostarczony osobiście bądź wysyłkowo.
1. Kontakt telefoniczny/emailowy z serwisem, oszacowanie kosztów naprawy
2. Przyjęcie urządzenia, sporządzenie dokumentu potwierdzającego przyjęcie urządzenia, wydanie nr zlecenia do późniejszego monitorowania na stronie.
3. Diagnoza wstępna, naprawa, diagnoza końcowa.
4. Oddanie urządzenia (i ogrom nieskrywanej radości zadowolonego klienta:).